مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-14فرهنگي

رونمایی از کتاب «مشاعره فنی» در ملایر 


کتاب «مشاعره فنی» تألیف زهرا زارع همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مؤلف کتاب و جمعی از علاقمندان و دانش آموزان رونمایی شد.

- ایسنا/همدان کتاب مشاعره فنی تألیف زهرا زارع همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مؤلف کتاب و جمعی از علاقمندان و دانش آموزان رونمایی شد.

مؤلف این کتاب امروز -سه شنبه 23 آبان- در آیین رونمایی از این کتاب، با تأکید بر اینکه فرهنگ ما غنی بوده و نیازی به جام جم بیگانگان نداریم، گفت: برگزاری جلسات مشاعره و نقالی برای برپایی این فرهنگ اصیل ایرانی است تا فراموش نکنیم چه فرهنگی داشتیم.

زهرا زارع ادامه داد: در گذشته مردم دور هم جمع شده و شاهنامه می خواندند یا مشاعره می کردند، در حال حاضر نیز باید تلاش کنیم این سنت ها پابرجا باشد و گسترش پیدا کند.

وی بازی اسم و فامیل یا حل جدول را یکی از بازی ها و فرهنگ های اصیل ایرانیان دانست که ذهن انسان را باز و فعال می کند و افزود: چنین بازی هایی که امروزه با گسترش فضای مجازی و گوشی های هوشمند کمرنگ شدند، باید در خانواده ها گسترش و رواج دهیم.

وی با اشاره به علاقمندی و تقاضای دانش آموزان برای برگزاری مسابقه مشاعره در سطح مدارس در سال 96 و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مطرح کرد: از همان سال تا امروز کارگاه های مشاعره روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 تا 11 در کتابخانه شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «مشاعره فنی» در ملایر 

رونمایی از کتاب «مشاعره فنی» در ملایر